29. mars 2024

Årsmøte 2021

Årsmøte avholdes onsdag 3.mars 2021
Velkommen til Årsmøte onsdag 3.mars kl.19:00 i klubbhuset på Fenstad fotballklubb!

Årsmøte for 2020 holdes i møtesal 2 etg. i klubbhuset til Fenstad fotballklubb. Adr. Idrettsvegen 4 2170 Fenstad.
Dato, onsdag 3.mars kl. 19.00.
Saksliste og årsmøtedokumenter legges ut på klubbens hjemmeside og-eller fb.side senest 1 uke før årsmøtet. Ps: Det oppfordres til at deltakere på årsmøte selv legger til rette for tilgang til dokumentene.
Vi behandler vanlige årsmøtesaker og eventuelle forslag som ønskes tatt opp av årsmøtet, må være sendt klubbens e-post adresse post@nes-sykkelklubb.no innen 17.februar.
Mvh. Styret Nes SK.